مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-12پزشكي

تولید بیش از پنج 5 میلیون دستکش در سوادکوه شمالی


مجید ابراهیم نژاد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا این واحد صنعتی این دستکش ها را تولید و با تایید دانشگاه علوم پزشکی مازندران و وزرات بهداشت در سطح بیمارستان های مازندران و خارج از استان توزیع شد.

وی با باعلام اینکه تاکنون 25 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان تولید شد ، گفت : 15 هزار لیتر از این مواد ضدعفونی کننده در سوادکوه شمالی و همچنین سطح استان مازندران توزیع شده است .

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت سوادکوه شمالی بیان کرد : در راستای مقابله با ویروس کرونا و اجرای مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی 70 مورد بازدید از سطح اصناف و بازار انجام شد که 80 درصد این اصناف دارای کد بوده اند.

ابراهیم نژاد از بازدیدهای مشترک نیروی انتظامی ، بهداشت و صنعت در سطح اصناف این شهرستان خبر داد و گفت : در صورت مشاهده نداشتن کد ابتدا به اصناف تذکر و سپس نسبت به پلمب واحدها اقدام می شود .

رییس اداره صنعت و معدن و تجارت سوادکوه شمالی در پایان خاطر نشان ساخت : در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدیدهای هر روزه توسط اداره بهداشت و نیروی انتظامی پنج واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از پنج 5 میلیون دستکش در سوادکوه شمالی

تولید بیش از پنج 5 میلیون دستکش در سوادکوه شمالی