مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-12سياسي

جریمه دانشجویانی که قوانین آزمون معارف را رعایت نکنند


معاون آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشجویانی که قوانین آزمون را رعایت نکرده و با پاسخ حدسی فرآیند آموزشی را مختل کنند مشمول جریمه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام نیکزاد عیسی زاده گفت: بنا به ضرورت ایجاد شده در تعطیلی اضطراری دانشگاه های کشور و تصمیم اتخاذ شده در جهت جبران جلسات درسی لغو شده در تعطیلات جاری با استفاده از آموزش های مجازی، نهاد نمایندگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بهره گیری از ظرفیت های قابل توجه فضای مجازی و مأموریت ذاتی خود در توسعه و تعمیق آگاهی ها و علایق اسلامی دانشجویان از طریق دروس معارف اسلامی دانشگاه ها، گامی دیگر در قالب خدمات جدید مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ارائه کرده است.

وی افزود: در این راستا با ابلاغ بخشنامه معاونت آموزشی نهاد به گروه های معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور امکان ارجاع دانشجویان به بسته های آموزش مجازی متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی را فراهم کرده است.

طبق این بخشنامه، دانشجویان با مراجعه و گذراندن دروس آموزش مجازی در سامانه فوق، علاوه بر جبران جلسات لغو شده، بخشی از نمره آزمون نهایی پایان ترم و نیز نمره تشویقی فعالیت کلاسی را از سوی استادان دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه دانشجویانی که قوانین آزمون معارف را رعایت نکنند

جریمه دانشجویانی که قوانین آزمون معارف را رعایت نکنند