مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-12حوادث

خسارت سیلاب به کشاورزی خراسان رضوی تخریب راهها و آب گرفتگی منازل


بر اساس آخرین بررسی های انجام شده به علت بارش های شدید باران از عصر روز جمعه تاکنون با جاری شدن سیلاب های ویرانگر خسارات های سنگینی به بخش راه ها، منازل و حوزه کشاورزی شهرستان سبزوار وارد شده است.

جاری شدن سیلاب روز گذشته در داخل شهر سبزوار باعث آبگرفتگی برخی از منازل این شهرستان و بسته شدن میدان سربداران در شب گذشته و همچنین مسدود شدن راه سبزوار به تهران شد که با تلاش نیروهای امدادی، راهداری و پلیس راه این مسیر حوالی نیمه شب گذشته بازگشایی شد.

همچنین حسن عابدی پور، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار در مصاحبه ای در این رابطه گفت: با تلاش بی وقفه عوامل راهداری و پلیس راه هر دو لاین شمالی و جنوبی محور سبزوار- شاهرود بازگشایی شده است.

وی افزود: سطح این جاده همچنان لغزنده است و از همه رانندگان می خواهیم تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

اگر چه مسیر تهران بازگشایی شده است اما تصاویر صبح امروز منتشر شده در شبکه های مجازی از این مسیر نشان می دهد ترافیک سنگینی در برخی از نقاط محور سبزوار به تهران و بالعکس در مسیرهایی که بازگشایی شده وجود دارد.

جلوگیری از خاموشی برق روستاها در خوشاب امان الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب نیز در رابطه با بارندگی و خسارت های احتمالی در شهرستان خوشاب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب به کشاورزی خراسان رضوی تخریب راهها و آب گرفتگی منازل

خسارت سیلاب به کشاورزی خراسان رضوی تخریب راهها و آب گرفتگی منازل