مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-12سياسي

عضو شورا: شهردار تهران گزارش روزانه در خصوص مقابله با کرونا دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صبح امروز(یکشنبه) مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر گزارشی از اقدامات این نهاد در مقابله با کرونا در پایتخت ارائه کرد.

پس از استماع گزارش معاون شهردار اعضای شورا به بیان نظراتشان در این خصوص پرداختند که در این راستا محمد جواد حق شناس خطاب به یزدانی گفت: نیروهای خدمات شهری در صف اول مقابله با کرونا هستند و اقدامات ویژه دارد.

وی با بیان این که ستاد کرونای تهران از افزایش تعداد مبتلایان در پایتخت در هفته جاری نگران است، تصریح کرد: لازم است اطلاع رسانی دقیق و روزانه ای از سوی شهردار تهران برای مردم انجام شود و هر روز در مورد کرونا در یک ساعت مشخص با مردم صحبت کند.

بوستان های تهران هنوز بسته است رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز خطاب به معاون شهردار تهران گفت: شهرداری باید برای بازگشایی بوستان ها از ستاد مقابله با کرونا کسب تکلیف کند.

زهرا صدر اعظم نوری افزود: باید پروتکلی خاص در این زمینه تدوین شود.

وی ادامه داد: هیچ ستاد یا فردی دستور بازگشایی مجدد بوستان های تهران را نداده و این موضوع قطعی نیست اما از معاون خدمات شهری می خواهیم که در مورد این موضوع و ابهامات ایجاد شده پیگیر باشند و از ستاد مقابله با کرونا سوال بپرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورا: شهردار تهران گزارش روزانه در خصوص مقابله با کرونا دهد

عضو شورا: شهردار تهران گزارش روزانه در خصوص مقابله با کرونا دهد