مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-12سياسي

تمدید مهلت مسابقه طراحی پوشاک مدارس


عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس از تمدید مجدد مهلت ارسال اثر به مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس تا پایان اردیبهشت 99 خبر داد.

- عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس از تمدید مجدد مهلت ارسال اثر به مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس تا پایان اردیبهشت 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس محسن درویش ـ عضو هیات مدیره انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ـ ضمن اعلام خبر تمدید مهلت ارسال اثر به مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس، گفت: پس از انتشار فراخوان این رویداد در روزهای پایانی بهمن ماه سال گذشته، جمع کثیری از فعالان حوزه طراحی و تولید پوشاک مدارس و همچنین علاقه مندان به طراحی لباس برای گروه سنی کودک و نوجوان برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند و خوشبختانه در مدت زمان اعلام شده آثاری درخور توجه و برآمده از عنصر خلاقیت به دستمان رسید.

او تصریح کرد: مهلت شرکت در این مسابقه ابتدا به مدت یک ماه تمدید شد اما به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از رویدادها، تصمیم بر آن شد که مهلت ارسال اثر به این رقابت برای دومین بار و تا روز پایانی اردیبهشت 99 تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت مسابقه طراحی پوشاک مدارس

تمدید مهلت مسابقه طراحی پوشاک مدارس