مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-12پزشكي

آینده نزدیک؛ پیشگامی ایران در درمان کرونا با پلاسما


نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه در ایران برای نخستین بار کار درمان کرونا با استفاده از پلاسمای بیماران مبتلا را آغاز کردیم، گفت: - ایسنا/گیلان نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه در ایران برای نخستین بار کار درمان کرونا با استفاده از پلاسمای بیماران مبتلا را آغاز کردیم، گفت: در صورت تایید این روش درمان از سوی تیم تخصصی وزارت بهداشت، در آینده نزدیک شیوه درمانی مذکور در دستور کار قرار می گیرد.

محمدحسین قربانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امکانات و تجهیزات پزشکی وارد شده به گیلان طی دو ماه اخیر قابل قیاس با پنج سال گذشته نیست، اظهار کرد: طی مدت مذکور بالغ بر پنج دستگاه سی.

تی اسکن وارد گیلان شده و حدود 11 بیمارستان را به دستگاه اکسیژن ساز مجهز کردیم.

وی از تجهیز بیمارستان رازی رشت با 30 تخت ICU خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم از طریق ستاد مقابله با کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان 30 تخت ICU دیگر برای استان بگیریم.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان، از پرداخت صد درصدی مطالبات بیمارستان های دولتی و خصوصی استان طی سال 97 تا شهریور 98 خبر داد و اضافه کرد: طی اسفندماه بالغ بر 250 میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان گیلان اختصاص یافت و تنها برای راه اندازی دو بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نزدیک؛ پیشگامی ایران در درمان کرونا با پلاسما

آینده نزدیک؛ پیشگامی ایران در درمان کرونا با پلاسما