مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-12اجتماعي

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: از 24 فروردین ماه ابلاغ حکم مدیر آبفای استان، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان با مدیریت دکتر فیض اله پاسره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- “حمیدرضا جانباز” با تقدیر از تلاش های مجمعوعه آب و فاضلاب روستایی و شهرهای استان افزود: از امروز 24 فروردین ابلاغ حکم مدیر آبفای استان، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان با مدیریت دکتر فیض اله پاسره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از تلاش های بی وقفه مجموعه آب و فاضلاب در تامین آب شرب آحاد شهری و روستایی استان به خصوص در بحران کرونا اظهار کرد: قطعا با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شاهد ایجاد جهش در خدمات رسانی به مردم به خصوص در مناطق مختلف استان به خصوص روستاها خواهیم بود.

وی تقویت حس همکاری و روحیه جهادی از ملزومات تقویت خدمات رسانی و بهبود خدمات به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: انتظار این است که با یکپارچه سازی شرکت آبفا شاهد جهش خدمات رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی نقاط باشیم.

جانباز همچنین با تقدیر از تلاش های مهندس لدنی نژاد مدیرعامل سابق آبفای استان ادامه داد: قطعا تجارب ارزنده دکتر پاسره راهگشای چالش های آبفای استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد