مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 12:202020-04-12حوادث

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق 4 روستا همچنان قطع است


فرماندار داورزن با اشاره به اینکه خوشبختانه سیل در روستاهای این شهرستان تلفات جانی نداشت، گفت: به جز 4 روستا برق تمام روستاهایی که قطع شده بود، - حسین اسداللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در داورزن، اظهار کرد: جاری شدن سیلاب در شب گذشته از لحاظ وسعت شدت و خسارات وارده در تمام نقاط این شهرستان بی سابقه بوده و تمام مراکز جمعیتی و تأسیسات زیرساختی داورزن را فرا گرفته است.

  فرماندار داورزن با بیان اینکه خسارات زیادی به باغات و مزارع و واحد های مسکونی وارد کرده است، ادامه داد: با اقدامات اطلاع رسانی، تخلیه چاه های در معرض سیل و جلوگیری از تردد خودروها از خسارت مالی و جانی جلوگیری شد.

وی بیان کرد: خسارات در بخش های مختلف فراوان و تقریبا تمامی راه های اصلی و فرعی خسارت دیده، همچنین، اراضی کشاورزی و باغات و برخی روستاها مانند بهانگر و ابرود تخلیه شده اند.

  اسداللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، متذکر شد: بهانگر در محاصره سیل بود که شب گذشه راه دسترسی انتقال جمعیت انجام شد.

  فرماندار داورزن متذکر شد: در روستای مهر اسکان اضطراری مردم انجام شد، همچنین، محور شاهرود ـ سبزوار در ساعت 6:30 پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: تمام راه ها روستاها باز شده و تماس های اضطراری برقرار است، همچنین، اکیپ برقرار خدمات گاز برق و آب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق 4 روستا همچنان قطع است

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق 4 روستا همچنان قطع است