مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-12اقتصادي

13 راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: 302 راننده تاکسی به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 13 راننده جان باختند.

- علیرضا قنادان در صفحه مجازی خود در توییتر نوشت :80 درصد ابتلاء به کرونا در اسفندماه 1398 بوده و با کاهش تردد در شهر نرخ بیماری به شدت کاهش یافته است.

وی، تعداد کل رانندگان مبتلا به کرونا را 302 نفر، بهبود یافتگان را 53 نفر، افراد در حال بهبودی و قرنطینه خانگی را 198 نفر، افراد بستری شده در بیمارستان را 38 نفر و فوت شدگان را 13 نفر اعلام کرد.

قنادان در ادامه نوشت: در هفته جاری برای همه تاکسیرانان بیمار و بهبود یافته که در طرح پایش سلامت تاکسیرانی تهران شناسایی می شوند و همچنین خانواده عزیزانی که از کنار ما پر کشیده اند علاوه بر ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، بسته کالای حمایتی از سوی ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ ارسال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ علاوه بر تحلیل اطلاعات و تجربیات گذشته و توسعه دانش پیشگیرانه و ملزومات خودمراقبتی، هدف اصلی در طرح پایش سلامت ⁧‫تاکسیرانی‬⁩ تهران شناسایی سریع تاکسیرانانی است که به طور احتمالی با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ درگیر می شوند و حمایت از آنها جهت استراحت و گذراندن دوره بهبود در شرایط ایزوله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند

13 راننده تاکسی در تهران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند