مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-12اقتصادي

روند اجرای طرح های هادی در شهرستان رودسر مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا بیگی یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح های هادی در شهرستان رودسر، افزود: قالب اجرای این طرح ها بیشتر در نیمه دوم سال 98 و در شرایطی که وضعیت جوی مناسب شاهد نبودیم انجام شده است.

وی آسفالت راه های روستایی احمد آباد، دوستکوه، بندبن، هلوکله، رضا محله مرکزی، گیشاکجان، خیاط محله، لیمه سرا، اوشیان، کلکاسرا، سیاهکلرود و کل محله از پروژه های اجرا شده در قالب طرح های هادی عنوان کرد.

رییس بنیاد مسکن رودسر با اشاره به اجرای هشت پروژه عمرانی سیل 98، اظهار کرد: از مهم ترین این پروژه ها احداث پل در روستاهای گزافرود و قاسم آباد است که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این دو پروژه نیمه اول خرداد ماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: برای اجرای این دو پروژه دو میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

بیگی همچنین از مرمت و بازسازی مسجد جامع شهر چابکسر با اعتبار 850 میلیون تومان خبر داد و افزود: این پروژه هم اکنون در حال انجام است و ظرف سه ماه آینده به اتمام می رسد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای طرح های هادی در شهرستان رودسر مطلوب است

روند اجرای طرح های هادی در شهرستان رودسر مطلوب است