مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-12سياسي

رزمایش «کمک های مؤمنانه» از شنبه در خرمشهر آغاز می شود


از روز شنبه هفته آینده رزمایش کمک های مؤمنانه در خرمشهر آغاز و بسته های کمک معیشتی در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرگرد علیرضا خردمند عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: در پی بیانات مقام معظم رهبری از روز شنبه هر پایگاه مقاومت بسیج در محله خود میان 10 خانوار آسیب پذیر بسته های کمک معیشتی توزیع می کند.

بنا به گفته وی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تاکنون بیش از 4 هزار بسته کمک معیشتی میان دست فروشان و کارگرانی که در این روزها کار آنها تعطیل شده است، توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در ادامه به ضدعفونی کردن معابر توسط نیروی های جهادی اشاره کرد و اظهار نظر اخیر یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر را مبنی بر ضدعفونی کردن معابر توسط شهرداری با آب را در روزهای نخست عامل بی اعتمادی به این اقدامات دانست.

سرگرد خردمند گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر اگر برای مقابله با کرونا خواهان ورود هستند باید ورود صحیح داشته باشند و اگر در سکوت بودند به سکوت خود ادامه دهند تا نیروهای جهادی که به سختی کار می کنند بیش از این طعنه نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «کمک های مؤمنانه» از شنبه در خرمشهر آغاز می شود

رزمایش «کمک های مؤمنانه» از شنبه در خرمشهر آغاز می شود