مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-12سياسي

بانک جامع اطلاعات افراد نیازمند در خراسان رضوی در حال تکمیل است


علی رسولیان روز یکشنبه در دومین نشست اعضای کمیته معیشتی خراسان رضوی افزود: چندی قبل در ستاد تدبیر خراسان رضوی تشکیل کمیته معیشتی با بهره گیری از کمک نهادهای خدمت رسان از جمله شهرداری، سپاه امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) مصوب شد تا بتوان کمک ها را ساماندهی و بسته های معیشتی را برای اختصاص به خانواده های آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس آنچه بیش از همه مورد نیاز این کمیته به شمار می رفت تشکیل بانک اطلاعاتی مشخصی بود که از موازی کاری نهادهای حمایتی در شناسایی افراد نیازمند و تکرار اسامی جلوگیری کرده و کمک ها را به نیازمندان واقعی برساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با تشکیل این بانک جامع اطلاعاتی، هر نهاد یا مجموعه ای که بخواهد بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کند به کمیته معیشتی در نحوه تامین و توزیع آن اعلام خواهد کرد تا این کمک ها در مسیر مشخصی ارایه شود.

رسولیان افزود: سامانه ای تحت عنوان خیر و احسان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی برای ثبت اطلاعات افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حاکمیتی یا حمایتی نیستند راه اندازی شده و در اختیار نهادهای عضو کمیته معیشتی استان و نهادهای خیریه و نیکوکاری قرار گرفته است تا افراد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک جامع اطلاعات افراد نیازمند در خراسان رضوی در حال تکمیل است

بانک جامع اطلاعات افراد نیازمند در خراسان رضوی در حال تکمیل است