مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-12سياسي

هیأت دولت برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را تصویب کرد


رییس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه(24 فروردین) هیأت دولت، ضمن تبریک به کاظم خاوازی که به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی شد، - رییس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه(24 فروردین) هیأت دولت، ضمن تبریک به کاظم خاوازی که به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی شد، از خدمات محمود حجتی وزیر پیشین و همچنین از زحمات "کشاورز" در طول مدت سرپرستی این وزارتخانه، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه هیأت دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، گزارش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کشور ارایه شد و رییس جمهوری در خصوص توسعه بیشتر تست های آزمایشگاهی و رصد بیشتر مبتلایان، دستورات لازم را صادر کرد.

روحانی همچنین از دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان خواست، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دولت را در امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیش از پیش یاری کنند.

وی تداوم تحریم ها را که عملاً شامل تحریم غذا و دارو نیز شده است، ناقض بدیهی ترین حقوق اولیه بشر و مصداق بارز تروریسم بهداشتی و غذایی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت دولت برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را تصویب کرد

هیأت دولت برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را تصویب کرد