مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:452020-04-12بين الملل

توافق دولت سودان با اپوزیسیون و ارتش برای تشکیل پارلمان


پایگاه خبری سودان تریبیون امروز (یکشنبه) به نقل از مقام های مطلع گزارش داد، دولت حاکم، اپوزیسیون و ارتش سودان برای تشکیل پارلمان و انتصاب فرمانداران غیرنظامی تا هفته دوم ماه مه توافق کردند.

- پایگاه خبری سودان تریبیون امروز (یکشنبه) به نقل از مقام های مطلع گزارش داد، دولت حاکم، اپوزیسیون و ارتش سودان برای تشکیل پارلمان و انتصاب فرمانداران غیرنظامی تا هفته دوم ماه مه توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس این گزارش، نمایندگان دولت حاکم، ارتش و ائتلاف اپوزیسیون موسوم به آزادی و تغییر شنبه برای بررسی این پیشنهادها دیدار داشتند.

صادق یوسف، نماینده ائتلاف اپوزیسیون پس از این نشست در بیانیه ای به پایگاه خبری سودان تریبیون گفت، تمام طرف ها با تشکیل پارلمان در این کشور و انتصاب فرمانداران غیرنظامی تا هفته دوم ماه مه موافقت کرده اند.

براساس گزارش سودان تریبیون، تمامی فرمانداران غیرنظامی باید تا اواسط آوریل منصوب شوند و پارلمان باید ماه مه تشکیل شده باشد.

رهبران سودان در جریان دیدار خودشان با طیفی از تدابیر موافقت کرده اند.

در بیانیه مشترکی که به دست این پایگاه رسیده است، تاکید شد: در این جلسه سه طرف موافقت کردند که مسئولیت های دقیقی را به عهده بگیرند و برای انجام امور فوری در هفت حوزه مشارکت، صلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق دولت سودان با اپوزیسیون و ارتش برای تشکیل پارلمان

توافق دولت سودان با اپوزیسیون و ارتش برای تشکیل پارلمان