مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-12اقتصادي

تولیدکنندگان اقلام بهداشتی نبایددغدغه فروش پساکرونارا داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه تولید لباس ایزوله در در منطقه صنعتی عباس آباد علاقبند بخش خاوران شهرستان ری که با همراهی پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ری انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید کنندگان در زمان کرونا به خوبی به یاری دولت و مردم آمدند.

عسگری با اشاره به اینکه باید دانشگاه های علوم پزشکی با توان حداکثری و در صورت امکان از تولیدات این واحدهای تولیدی خریداری کنند گفت: در حال حاضر این کارخانه، تولید لباس ایزوله با ظرفیت روزانه سه هزار دست لباس را انجام می دهد.

معاون امور اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: با بازدیدی که امروز انجام شد در جریان روند تولید و مشکلات این کارخانه قرار گرفتیم و دولت و استانداری تهران برای این واحدها برنامه های متنوع حمایتی از جمله تقسیط مالیات و هزینه های آب، برق و گاز پس از اردیبهشت ماه را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه صادرات کالاهای بهداشتی باید در پسا کرونا فراهم شود گفت: تولید کنندگان اقلام بهداشتی نباید دغدغه فروش محصولات خود را در دوره پساکرونا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان اقلام بهداشتی نبایددغدغه فروش پساکرونارا داشته باشند

تولیدکنندگان اقلام بهداشتی نبایددغدغه فروش پساکرونارا داشته باشند