مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 16:052020-04-12سياسي

توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی به همت سپاه


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی به همت سپاه استان خبر داد.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی به همت سپاه استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر تاریخ دفاع مقدس در اذهان ملت ایران فراموش نمی شود به خاطر بسترهایی است که دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: امروز داشته های خود را مدیون فضای مجاهدت، ایثارگری، نوع دوستی، کمک به هم نوعان و… می دانیم که دوران دفاع مقدس برای ما به جا گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فراگیری شیوع بیماری کرونا در جهان گفت: امروز که اکثر کشورهای جهان با این بیماری درگیر شده اند و عمل ما می تواند خاطره خوبی برای آینده به جا بگذارد.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم در این شرایط در اصل پایه های نظام را محکم تر خواهد کرد.

وی با اشاره با اینکه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان از چند هفته قبل با هزینه های سپاه کار کمک رسانی را آغاز کرده است، گفت: تا کنون توانستیم حدود 15 هزار بسته معیشتی و بهداشتی با مبلغی بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی به همت سپاه

توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی به همت سپاه