مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 17:252020-04-12اقتصادي

پیش بینی تولید 90 میلیون قطعه بچه ماهی در خوزستان


سرپرست اداره کل شیلات خوزستان از پیش بینی تولید حدود 90 میلیون قطعه انواع بچه ماهیان گرمابی و بومی در استان در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است، - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل شیلات خوزستان از پیش بینی تولید حدود 90 میلیون قطعه انواع بچه ماهیان گرمابی و بومی در استان در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است، خبر داد.

فتح الله ابوعلی امروز، 24 فروردین ماه در بازدید از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیک ماهیان گرمابی و بومی شهید ملکی اهواز اظهار کرد: در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است، پیش بینی می شود حدود 90 میلیون قطعه انواع بچه ماهیان گرمابی و بومی در مراکز تکثیر ماهی خوزستان تولید شود.

وی با اشاره به مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیک ماهیان گرمابی و بومی شهید ملکی اهواز افزود: این مرکز با مساحت 220 هکتار، یکی از بزرگترین مراکز تکثیر و پرورش از لحاظ وسعت و تولید در سطح کشور است که پیش بینی می شود 27 میلیون قطعه از این 90 میلیون بچه ماهی گرمابی در این مرکز تولید و بالغ بر 22 میلیون قطعه از این تعداد جهت رهاسازی و بازسازی در منابع آبی استان مورد استفاده قرار بگیرد.

ابوعلی تصریح کرد: هدف از تولید بچه ماهیان گرمابی و بومی، تامین بچه ماهی موردنیاز طرح بازسازی ذخایر آبزیان در منابع آبی و جایگزینی ماهیان ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 90 میلیون قطعه بچه ماهی در خوزستان

پیش بینی تولید 90 میلیون قطعه بچه ماهی در خوزستان