مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-12بين الملل

خرسندی و تشکر ترامپ از توافق برای کاهش تولید نفت


توافق بزرگ اوپک پلاس صدها هزار شغل را در صنعت انرژی آمریکا حفظ خواهد کرد، مایلم بابت این توافق از رییس جمهور روسیه و پادشاه عربستان تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم.

- رییس جمهور آمریکا گفت: توافق بزرگ اوپک پلاس صدها هزار شغل را در صنعت انرژی آمریکا حفظ خواهد کرد، مایلم بابت این توافق از رییس جمهور روسیه و پادشاه عربستان تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، با تقدیر و تمجید از توافق میان تولیدکنندگان برتر نفت در جهان برای کاهش تولید جهانی نفت، اظهار کرد که این امر موجب نجات مشاغل زیادی در صنعت انرژی آمریکا خواهد شد.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در صفحه ی شخصی خود در رسانه ی اجتماعی توییتر، ضمن تبریک و تشکر از ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و ملک سلمان، پادشاه عربستان بابت توافق بر سر کاهش تولید نفت، هم چنین گفت: این توافق نامه صدها هزار شغل را در صنعت انرژی ایالات متحده آمریکا نجات خواهد داد.

گفتنی است، وزرای نفت و انرژی روسیه، کشورهای عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز یکشنبه(24 فروردین) در دهمین نشست فوق العاده خود، سرانجام بر سر کاهش تولید روزانه 9 میلیون و 700 هزار بشکه ای در ماه های مه و ژوئن به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرسندی و تشکر ترامپ از توافق برای کاهش تولید نفت

خرسندی و تشکر ترامپ از توافق برای کاهش تولید نفت