مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 22:052020-04-12بين الملل

100 نیروی «خلیفه حفتر» در غرب لیبی کشته یا زخمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد قنونو سخنگوی رسمی نیروهای ارتش لیبی از باز پس گرفتن شهرک ابوقرین در غرب سرت لیبی که به اشغال نیروهای خلیفه حفتر درآمده بود، - نیرو های دولت وفاق ملی لیبی از کشته و زخمی شدن یکصد نیروی تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی حفتر در درگیری های غرب لیبی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمد قنونو سخنگوی رسمی نیروهای ارتش لیبی از باز پس گرفتن شهرک ابوقرین در غرب سرت لیبی که به اشغال نیروهای خلیفه حفتر درآمده بود، خبر داد.

احمد المسماری سخنگوی رسمی فرماندهی نیروهای حفتر روز شنبه از تسلط نیروهای حفتر بر شهرک ابوقرین خبر داده بود.

نیروهای ارتش لیبی پس از درگیری های شدید با نیروهای حفتر این شهرک را شامگاه یکشنبه به کنترل مجدد خود درآورده و تلفات سنگینی را به صفوف نیروهای حفتر وارد کردند.

منابع بومی از داخل شهر سرت به العربی الجدید گفتند: بیش از یکصد نفر از نیروهای حفتر در درگیری های روز یکشنبه کشته یا زخمی شدند و زخمی ها هم به بیمارستان ابن سینای شهر سرت و بیمارستان میدانی منطقه راس لانوف در شرق سرت منتقل شدند .

شبکه ماهواره ای لیبیا الاحرار هم تصاویری از پاسپورت و کارت شناسایی نیروهای کشته شده حفتر در این درگیری ها را منتشر کرد که حضور مزدورانی از اعضای گروه های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نیروی «خلیفه حفتر» در غرب لیبی کشته یا زخمی شدند

100 نیروی «خلیفه حفتر» در غرب لیبی کشته یا زخمی شدند