مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 23:352020-04-12پزشكي

تاثیر حرکات شکم و پهلو بر زیبایی اندام


رییس انجمن بادی بیوتی بلی خوزستان گفت: حرکات بادی بیوتی بلی یا همان حرکات شکم و پهلو، به سوزاندن کالری و کمک به زیبایی شکم و پهلو و کاهش سایز در این نواحی کمک بسزایی می کند.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن بادی بیوتی بلی خوزستان گفت: حرکات بادی بیوتی بلی یا همان حرکات شکم و پهلو، به سوزاندن کالری و کمک به زیبایی شکم و پهلو و کاهش سایز در این نواحی کمک بسزایی می کند.

فاطمه عبدالوند در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: بادی بیوتی بلی یا همان حرکات شکم و پهلو دارای 385 حرکت است و افراد در هر سنی می توانند این حرکات ورزشی را انجام دهند.

حتی افرادی که به طور مثال دچار کمردرد، دیسک گردن و زانو درد هستند نیز می توانند از حرکات اصلاحی بادی بیوتی بلی استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام سازمان های مربوطه جهت قرنطینه خانگی به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و مبارزه با شیوع این ویروس و از طرفی اعلام وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی، لازم است که ورزشکاران به منظور حفظ آمادگی جسمانی و خانواده ها به منظور حفظ سلامت روحی و جسمانی در این ایام که ممکن است منجر به کم تحرکی افراد نیز شود، به ورزش های متناسب با محیط خانه بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر حرکات شکم و پهلو بر زیبایی اندام

تاثیر حرکات شکم و پهلو بر زیبایی اندام