مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 23:402020-04-12پزشكي

همه پاکت های خریدتان را گندزدایی کنید


دبیر شورای سلامت اهواز با تاکید بر لزوم گندزایی پاکت های مواد غذایی پس از خرید از فروشگاه ها گفت: احتمال آلودگی پاکت های مواد غذایی اعم از بسته های ماکارونی و اسنک تا دیگر مواد غذایی بسته بندی شده وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز با تاکید بر لزوم گندزایی پاکت های مواد غذایی پس از خرید از فروشگاه ها گفت: احتمال آلودگی پاکت های مواد غذایی اعم از بسته های ماکارونی و اسنک تا دیگر مواد غذایی بسته بندی شده وجود دارد.

مهرداد شریفی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص احتمال وجود و ماندگاری ویروس کرونا روی بسته ها و پاکت های مواد غذایی در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه محیط فروشگاه ها نیز به ویروس کرونا آلوده است و افراد زیادی در مراکز خرید به ویژه فروشگاه های عرضه مواد غذایی حضور دارند و مردم به اجناس دست می زنند، احتمال آلودگی پاکت های مواد غذایی اعم از بسته های ماکارونی و اسنک تا دیگر مواد غذایی بسته بندی شده نیز وجود دارد.

وی افزود: بنابراین اگر دست هایمان به پاکت برخورد کند و پاکت هم آلوده باشد، آلودگی های ثانویه ایجاد خواهد شد.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: ماندگاری ویروس روی پاکت ها و سطوح بستگی به شرایط رطوبت، نور و دما دارد اما به طور متوسط، مدت زمان ماندگاری آن روی سطوح دو ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پاکت های خریدتان را گندزدایی کنید

همه پاکت های خریدتان را گندزدایی کنید