مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 02:502020-04-12اجتماعي

درس های «کرونا» برای بشریت


«کرونا» این روزها در کنار رنج هایش درس های زیادی برای بشریت دارد و به ما یادآور می شود که بشر باید راه تواضع را در پیش بگیرد و از سلطه گری بر طبیعت و کائنات دست بردارد.

- خبرگزاری فارس استان کردستان/ ئالا شهسواری؛ کرونا این روزها در کنار رنج هایش درس های زیادی برای بشریت دارد و چند چیز مهم را در زندگی به ما یادآور شد که بشر باید راه تواضع را در پیش بگیرد و از سلطه گری بر طبیعت و کائنات دست بردارد.

کرونا در عین آزاردهندگی اش به ما فرصتی طلایی برای اندیشیدن و بازنگری به بنیادی ترین مسائل زندگی و جهان، پیش روی ما قرار داده است.

چیزی که مهم است و درسی که از کرونا باید گرفت این است که ما باید از چندپارگی پرهیز کرده و یکپارچگی جهانی را در برابر کرونا در پیش بگیریم تا بتوانیم هم در مقابل کرونا و هم در مقابل تمام اپیدمی های آینده و بحران های پیش رو پیروز بشویم و به قول کامو راهی نیست یا باید با هم زیست یا با هم مرد .

به هر حال کرونا به مانند واقعیتی، در زندگی همه ما خواهند ماند و از طریق مجاری ارتباط انسانی غربال گری اش را انجام خواهد داد و باعث مرگ و میر بسیاری از انسان ها خواهد شد، اماجامعه جهانی و بالاخص جامعه ایرانی را با افزایش خودآگاهی و تغییراتی در سبک زندگی روبرو خواهد کرد که منجر به سرعت بخشیدن و گام نهادن در مسیر تفکر خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس های «کرونا» برای بشریت

درس های «کرونا» برای بشریت