مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-13سياسي

کسب وکار اینترنتی و موانع آن در استان سمنان فرصت سازی از کرونا


خبرگزاری مهر، گروه استان ها- محمدحسن مقدم نیا: کرونا باعث شد تا بسیاری از مغازه ها و مشاغل سنتی تعطیل شوند و از این منظر ضررهای بسیاری هم به کسبه استان سمنان رسید اما محک خوبی برای جایگاه کسب وکارهای اینترنتی و بررسی بهترین روش درآمدزایی بود.

کسب وکارهای اینترنتی استان سمنان علی رغم نوپا بودن در دوران شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مغازه ها و مراکز ارائه خدمات توانست به مثابه یک آلترناتیو برای بسیاری از کسبه عمل کند.

هرچند بسیاری معتقد هستند که این نوع کسب وکار نتوانست صددرصد و آن طور که بایدوشاید جایگزین مشاغل سنتی شود اما توانست تا حدی هم جلوی ضررهای بیشتر کسبه را بگیرد.

برای مثال بودند لباس فروش هایی که در سطح استان، البسه خود را از طریق فضای مجازی فروختند و بعضاً توانستند تا یک سوم درآمد اسفندماه سال گذشته خود را نیز کسب کنند اما همچنان کسب وکار اینترنتی با مشکلات و موانعی نیز روبرو است.

کسب کار اینترنتی نیازمند آموزش یک استاد دانشگاه و کارشناس امور اقتصادی بابیان اینکه در تربیت نسل ایده پرداز موفق عمل کرده ایم اما نتوانسته ایم ارتباط بین ایده های مشاغل نوین و جامعه را بسترسازی کنیم، گفت: برای مثال در شاهرود 17 مرکز آموزشی، آموزش عالی و فنی و حرفه ای و … است اما چند شهرک صنعتی، بورس، استارتاپ و… وجود دارد؟ به عبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکار اینترنتی و موانع آن در استان سمنان فرصت سازی از کرونا

کسب وکار اینترنتی و موانع آن در استان سمنان فرصت سازی از کرونا