مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-13اجتماعي

تلاش برای یافتن نوجوان مفقود شده اهل خواف در سیلاب ادامه دارد


حسین سنجرانی یکشنبه شب در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران خواف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوجوان 13 ساله ای در بخش سلامی بر اثر سیلاب مفقود شده و گروه های امدادی در بخش های مختلف مسیر به دنبال یافتن وی هستند.

وی ادامه داد: در پی تاریکی هوا جست و جوی گروه های امدادی برای پیدا کردن این نوجوان متوقف شد و از روز دوشنبه دوباره آغاز می شود.

او اظهار داشت: بارش کم سابقه 23 میلی متری باران در فاصله زمانی 10 دقیقه خسارت های بسیار زیادی در این شهرستان به خصوص بخش سلامی به دنبال داشت و یک نفر از سرنشینان خودروی پراید بر اثر سیلاب در روستای رزداب این شهرستان جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

فرماندار خواف گفت: خودروی حامل این نوجوان هنگام عبور از مسیر کانال و مسیل رودخانه در روستای رزداب که به صورت غیر مجاز در بخشی از آن ساخت و ساز صورت گرفته بود دچار سیلاب شد که تعدادی از سرنشینان آن نجات یافتند و یک نفر کشته و یک تن مصدوم شد.

سنجرانی افزود: سهل انگاری و ندانم کاری برخی اشخاص در تحصیل و ساخت و ساز غیر مجاز در مسیل رودخانه ها و کانال ها از دلایل اصلی بروز سیلاب و خسارت های ناشی از آن در شهرستان خواف است.

وی ادامه داد: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از بارندگی های عصر یکشنبه خسارات زیادی را به بخش های زیربنایی، محورهای اصلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای یافتن نوجوان مفقود شده اهل خواف در سیلاب ادامه دارد

تلاش برای یافتن نوجوان مفقود شده اهل خواف در سیلاب ادامه دارد