مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-13اقتصادي

پرداخت 72 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی گلستان


مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در آخرین پرداختی های این سازمان علاوه بر پرداخت های هفته گذشته بالغ بر 72 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد را پرداخت کرده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: در آخرین پرداختی های این سازمان علاوه بر پرداخت های هفته گذشته بالغ بر 72 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد را پرداخت کرده است.

مهرداد کمانگری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر و بروز مشکلات اقتصادی ناشی از آن بر حوزه سلامت و همچنین اهمیت و لزوم حمایت همه جانبه به دستگاه ها متولی امر درمان استان و مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد با این اداره کل، و در 72 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی گلستان، بیمارستان های خصوصی و دولتی و غیردانشگاهی، پزشکان، دندان پزشکان، درمانگاه ها و تصویربرداری ها در استان پرداخت شد.

وی بیان کرد: در این راستا بالغ بر 35 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی، 24 میلیارد ریال به بیمارستان های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی و 13 میلیارد ریال به پزشکان، دندان پزشکان، درمانگاه ها و تصویربرداری ها پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیری های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در تأمین و اختصاص مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 72 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی گلستان

پرداخت 72 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی گلستان