مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-13پزشكي

ارائه خدمت در مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی در روزهای کرونایی


رییس مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از بیمارانی که تا پیش از این به علت عدم آگاهی به تهران مراجعه می کردند اکنون برای دریافت خدمات شیمی درمانی به این مرکز مراجعه می کنند.

- ایسنا/قزوین رییس مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از بیمارانی که تا پیش از این به علت عدم آگاهی به تهران مراجعه می کردند اکنون برای دریافت خدمات شیمی درمانی به این مرکز مراجعه می کنند.

یزدان ظفری، فوق تخصص آنکولوژی، هماتولوژی و پیوند مغز استخوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و سه روز در هفته بیماران سرطانی را پذیرش می کند.

وی ادامه داد: تا پیش از کرونا به صورت میانگین در روزهای پذیرش حدود 30 تا 40 بیمار سرطانی در این مرکز پذیرش و اقدامات درمانی برای آن ها انجام می شد.

رییس مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا بیماران سرطانی به علت عدم آگاهی به تهران مراجعه می کردند که بسیاری از آن ها ضرورتی به طی این مسافت طولانی نداشتند؛ در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و محدودیت رفت و آمدها؛ مراجعه بیماران به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت در مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی در روزهای کرونایی

ارائه خدمت در مرکز شیمی درمانی جهاددانشگاهی در روزهای کرونایی