مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-13سياسي

سه طرح فرهنگی در ماه مبارک رمضان برای مددجویان قزوینی اجرا می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح های فرهنگی که شامل مبلغان سلامت (جایگزین طرح فلاح)، اپلیکیشن فرزندان روح الله و عطرآگین هستند به علت وجود کرونا و قطع زنجیره این بیماری در جامعه به شکل غیرحضوری انجام می شود.

حجت الاسلام محمود مولایی افزود: در طرح مبلغان سلامت، یک عدد فلش حاوی مطالب قرآنی، مهدویت و پاسخ به شبهات دینی که این روزها نیز افزایش یافته، به همراه یک بسته اقلام بهداشتی به مددجوی جامعه هدف داده می شود تا شخص در منزل بتواند از مطالب ارایه شده در آن استفاده کند.

وی به طرح اپلیکیشن فرزندان روح الله اشاره و یادآور شد: این اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه طراحی شده و فضایی را فراهم می کند تا مددجو با روخوانی، قرائت و ترجمه قرآن کریم و همچنین ایجاد یک حساب کاربری، به طور مداوم با سازمان در ارتباط بوده و بتواند از خدمات دیگر نیز بهره مند باشد.

حجت الاسلام مولایی در خصوص طرح عطرآگین نیز توضیح داد: در این طرح مددجو باید با کمک بسته های قرآنی که در اختیار آنان قرار داده شده، سه سوره را به دلخواه از جزء اول قرآن کریم حفظ کرده و برای شرکت در مسابقه به 150 سوال قرآنی پاسخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه طرح فرهنگی در ماه مبارک رمضان برای مددجویان قزوینی اجرا می شود

سه طرح فرهنگی در ماه مبارک رمضان برای مددجویان قزوینی اجرا می شود