مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-13اقتصادي

دستفروش ها و روز بازارها اجازه فعالیت ندارند


اطلاع بعدی دستفروش ها و روز بازارها اجازه فعالیت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، علی اخلاقی در نشست با اعضای ستاد کرونا بخش بردخون اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، تلاش ها و فعالیت های زیادی در منطقه صورت گرفت و این همراهی عمومی موجب مدیریت بحران شد.

بخشدار بردخون افزود: تشکیل ایستگاه های بازرسی، کارگاه های تولید ماسک، ضدعفونی و گندزدایی شهر و روستاها، تعطیلی بازار، حمایت خیرین و درخانه ماندن گوشه ای از همدلی مردم و مسؤولان بود که همگان شاهد صحنه های ایثار و فداکاری بودند.

وی با بیان اینکه مردم به حواشی و شایعات فضای مجازی توجه نکنند، اضافه کرد: اگر یاری و کمک مردم نبود موفقیتی حاصل نمی شد که انتظار می رود همگان به مقررات توجه کنند و ضمن رعایت مسائل بهداشتی، در فضای آرام فعالیت کنند زیرا برخی می خواهند ذهن مردم را مشوش کنند اما واقعیت ها چیز دیگری است.

اخلاقی با تأکید بر رعایت فاصله گذاری هوشمند گفت: تاکنون بیماری ها و سختی های زیادی داشته ایم و با همدلی و تلاش بر آنها غلبه کرده ایم چرا که مردم ما از چنان روحیه و اراده ای برخوردارند که در جهان شاهد آن نیستیم.

بخشدار بردخون با تقدیر از همه اقشار، گروه ها، مسؤولان و دلسوزان منطقه ابراز داشت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم است و باید بکوشیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروش ها و روز بازارها اجازه فعالیت ندارند

دستفروش ها و روز بازارها اجازه فعالیت ندارند