مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-13سياسي

امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری


سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در راستای تسهیل در استفاده از سامانه کارآموزی با دانشگاه های بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در راستای تسهیل در استفاده از سامانه کارآموزی با دانشگاه های بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت نوآوری و تجاری سازی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با هدف همکاری متقابل در راستای تعیین محل کارآموزی دانشجویان دانشگاه در صنایع، از طریق سامانه ملی کارآموزی ، تفاهم نامه های همکاری با دانشگاه های مازندران و بین المللی امام خمینی (ره) قزوین امضا کرد.

بر اساس این تفاهم نامه، تمامی دانشکده ها و دانشجویان دانشگاه های طرف امضا کننده تفاهم نامه ملزوم به استفاده از سامانه ملی کارآموزی به منظور جایابی در شرکت ها و واحدهای پذیرنده، به عنوان بخشی از تعهدات دانشگاه ها خواهند شد.

هم چنین ایجاد سطوح دسترسی لازم برای کاربران سامانه، ارائه خدمات پشتیبانی و آموزش و گزارش های مدنظر دانشگاه نیز، بخشی از تعهدات سازمان در این تفاهم نامه ها است.

تسهیل و تسریع امور مربوط به دوره های کارآموزی، صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مراجعات حضوری و هم چنین ایجاد زمینه پایش و ارتقاء کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری

امضای تفاهم نامه های همکاری با دو دانشگاه سراسری