مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-13سياسي

ورود مجلس به بررسی آسیب های ناشی از کرونا به صنعت گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالان صنعت گردشگری، اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا، - عضو فراکسیون گردشگری مجلس گفت: این فراکسیون به زودی جلسه ای با وزیر گردشگری برای بررسی آسیب های ناشی از کرونا به این صنعت برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالان صنعت گردشگری، اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا، گردشگری در کشور ما یک صنعت رو به رشد بود و ما در بخش گردشگری داخلی و خارجی در حال پیشرفت بودیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در بحث گردشگری پزشکی و دیگر بخش های گردشگری وضعیت ما بسیار مطلوب بود، اما شیوع این بیماری در کشور آسیب جدی به این بخش وارد کرده است.

وی ادامه داد: در بخش گردشگری معمولاً سرمایه گذاری ها بسیار هنگفت است و اداره کردن مجموعه هایی، چون هتل هزینه های زیادی در بر دارد و از سوی دیگر باید حقوق نیرو های بسیار زیاد شاغل در این اماکن پرداخت شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت وعده هایی داده است مبنی بر اینکه آسیب های حاصل از بیماری کرونا را جبران کند و لازم است که به بخش گردشگری هم توجه لازم شود و ما پیگیر هستیم که تعهدات دولت در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به بررسی آسیب های ناشی از کرونا به صنعت گردشگری

ورود مجلس به بررسی آسیب های ناشی از کرونا به صنعت گردشگری