مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-13اقتصادي

برای جهش تولید بخش خصوصی و دولتی باید همسو شوند


رییس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: برای تحقق شعار سال بخش خصوصی و دولتی باید همراه و همسو با یکدیگر اقدام نمایند تا شاهد نتیجه مطلوب باشیم.

- محمدعلی امیرفخریان، در گفت گو با ایسنا در خصوص ارزیابی خود از نام گذاری سال به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشور ما با تحریم های ظالمانه کشورهای غربی به رهبری آمریکا مواجه شده، توجه به تولید و تامین نیازهای داخلی اهمیتی دوچندان پیدا کرده است و مقام معظم رهبری با درایت مسیر توسعه کشور را برای تبدیل کردن تهدیدهای دشمنان به فرصت مشخص کرده اند.

وی افزود: مسلما با بهره گیری از رهنمودهای ایشان و حرکت در راستای جهش تولید و تامین نیاز داخلی و تولید با هدف صادرات می توانیم شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم، در سال قبل نیز که سال رونق تولید نام گذاری شده بود ما با افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور مواجه بودیم که نقش مهمی در تامین ارز مورد نیاز کشور داشت.

رییس اداره بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی بیان کرد: ارتقای تولید در دو مقوله قابل بررسی است؛ اول تولید اقلام مورد نیاز کشور که قبلاً از طریق واردات تأمین می شد؛ در سال قبل با پایش واردات اقداماتی در جهت تولید اقلام وارداتی در کشور انجام شد و بر اساس آن اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جهش تولید بخش خصوصی و دولتی باید همسو شوند

برای جهش تولید بخش خصوصی و دولتی باید همسو شوند