مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-13پزشكي

افزایش 2 برابری مراجعات به درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از افزایش دو برابری پذیرش و مراجعات بیماران به درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از افزایش دو برابری پذیرش و مراجعات بیماران به درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد خبر داد.

دکتر علیرضا صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به فعالیت واحد دندانپزشکی این درمانگاه در سال 98، اظهار کرد: طی این مدت این واحد ضمن ویزیت 2222 بیمار، تعداد 29 مورد جرم گیری، 1607 مورد ترمیم ،2123 مورد کشیدن دندان انجام داده و هیچ گونه تبعیضی برای بیماران در نوبت گیری با توجه به نوبت دهی کاملاً غیرحضوری از طریق تلفن و یا اینترنتی وجود نداشته و همه افراد شانس برابر دارند.

وی همچنین از افزایش دو برابری پذیرش و مراجعات بیماران در این درمانگاه در سال 98 خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال 98 با توجه به افزایش پزشکان عمومی درمانگاه از دو پزشک به سه پزشک، 94 هزار و 263 بیمار توسط این پزشکان عمومی پذیرش شده اند که بر طبق این آمار به صورت میانگین ماهیانه 7000 تا 8000 بیمار توسط هر پزشک ویزیت و پذیرش شده است.

صفری با اشاره به اینکه در سال 98 حدود 5370 ویزیت مامایی توسط واحد مامایی درمانگاه انجام گرفته است، یادآور شد: یکی از اقدامات مثبت این واحد براساس صحبت های صورت گرفته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری مراجعات به درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد

افزایش 2 برابری مراجعات به درمانگاه تأمین اجتماعی اسدآباد