مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-13اقتصادي

رشد 30 درصدی واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی آذربایجان شرقی در سال 98


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از رشد 30 درصدی ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان در سال 98 و سال رونق تولید خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از رشد 30 درصدی ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی استان در سال 98 و سال رونق تولید خبر داد.

ایاز برنو در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته (سال رونق تولید) با وجود تمامی محدودیت های اعتباری و تسهیلات بانکی و همچنین تحریم های ظالمانه، شاهد رشد تولید و افزایش سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و غذایی استان بودیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های خیلی مناسب تولیدات کشاورزی استان و تنوع محصولات تولیدی، در سال گذشته تعداد 77 واحد کارخانه صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی به بهره برداری رسیده که نشان دهنده رشد 30 درصدی در مقایسه با سال 97 است.

وی، ظرفیت فرآوری و تولید سالیانه این واحدها را 495 هزارتن انواع محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دام، طیور، آبزیان، سردخانه، کشتارگاه وکارخانه خوراک دام اعلام کرد و افزود: ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی استان در سال 98 نسبت به سال97، رشد 37.

5 درصدی داشته است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: با راه اندازی این واحدها برای 1255 نفر اشتغال فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی آذربایجان شرقی در سال 98

رشد 30 درصدی واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی آذربایجان شرقی در سال 98