مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-13سياسي

«شهید شاخص» سال 99 استان زنجان معرفی شد


معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انتخاب شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99، گفت: معرفی شهدای شاخص در زنجان و سایر شهرستان ها در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان است.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انتخاب شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99، گفت: معرفی شهدای شاخص در زنجان و سایر شهرستان ها در راستای آشنایی و بهره گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان است.

مسعود رمرودی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می کند، اظهار کرد: امسال پس از مطالعه و بررسی کافی، شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: همچنین شهید حمید سیاهکلی مرادی شهید مدافع حرم، شهیده صدیقه رودباری شهید ترور و شهید ابومهدی المهندس به عنوان شهید شاخص جهان اسلام به عنوان شهدای شاخص بسیج مرکز معرفی و استان ها نسبت به معرفی و ترویج سبک زندگی این شهدا اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهید شاخص» سال 99 استان زنجان معرفی شد

«شهید شاخص» سال 99 استان زنجان معرفی شد