مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 07:572020-04-13ورزشي

یک دستگاه آمبولانس پیشرفته در ورودی ملایر - اراک مستقر شد


قدرت الله ولدی روز دوشنبه در بازدید از تیم های کنترل و نظارت بر مبادی ورودی شهر ملایر اظهار داشت: استقرار این آمبولانس برای احیا و انتقال افراد بدحال به مراکز درمانی شهر است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان این اقدام صورت گرفت.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در ابتدای اسفند تیم های کنترل و نظارت بر ورودی شهر ملایر مستقر شدند که به دلیل تردد بالای مردم از محور ملایر به اراک، ابتدا این تیم در میدان استقلال مستقر و به شدت ورود مسافران و خودروهای غیربومی در این محور کنترل شد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمام تلاش شبانه روزی این تیم ها کنترل و نظارت مبادی ورودی شهر است و خودروهای غیربومی را از سمت کمربندی ها به خارج از شهر هدایت می کنند.

ولدی با تاکید بر اینکه این طرح تا 30 فروردین ادامه دارد بیان کرد: تا پایان طرح اجازه نمی دهیم خودروهای غیربومی وارد شهر شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از مردم درخواست کرد: فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

معاون استاندار همدان افزود: شهروندان ملایری از ابتدای شیوع ویروس کرونا همراهی و همکاری خوبی داشتند و انتظار داریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه آمبولانس پیشرفته در ورودی ملایر - اراک مستقر شد

یک دستگاه آمبولانس پیشرفته در ورودی ملایر - اراک مستقر شد