مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-13سياسي

شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99 استان زنجان انتخاب شد


معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99، استان زنجان انتخاب شد.

- زنجان-معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99، استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مسعود رمرودی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می کند، اظهار کرد: امسال پس از مطالعه و بررسی کافی، شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: همچنین شهید حمید سیاه کالیمرادی شهید مدافع حرم، شهیده صدیقه رودباری شهید ترور و شهید ابومهدی المهندس به عنوان شهید شاخص جهان اسلام به عنوان شهدای شاخص بسیج مرکز معرفی و استان ها نسبت به معرفی و ترویج سبک زندگی این شهدا اقدام می کنند.

رمرودی انتخاب جوان مومن و انقلابی، دارای سابقه عمل جهادی برجسته در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، جریان ساز برای نسل جوان، جوان بودن، دارای حرکت های امیدبخش و نیز موفقیت در عرصه های علمی، فرهنگی و هنری را از شاخصه های مهم انتخاب شهدای شاخص در کشور عنوان کرد و افزود: باید از مستندات کافی برای معرفی از شهدای شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99 استان زنجان انتخاب شد

شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99 استان زنجان انتخاب شد