مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-13اقتصادي

کمک 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با کرونا


فرماندار شمیرانات با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در راستای تعطیلی اصناف اعلام کرد: بیش از 97 درصد واحدهای صنفی شهرستان با رعایت این محدودیت در سطح کشور سرآمد شدند.

- فرماندار شمیرانات با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در راستای تعطیلی اصناف اعلام کرد: بیش از 97 درصد واحدهای صنفی شهرستان با رعایت این محدودیت در سطح کشور سرآمد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در جلسه کمیته مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه اجاره بها و هزینه های مستاجران واحدهای صنفی در شمیرانات مبالغ بالایی است، اما شواهد حاکی از آن است کسبه شهرستان شرایط را به خوبی درک کرده و سلامت خود و شهروندان را بر هر امری اولویت می دانند.

وی ضمن قدردانی از مسئولان اداره صمت، اتاق اصناف و کسبه شمیرانات اذعان داشت: تمکین کسبه شهرستان به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا آن هم در روزهای پایانی سال که اوج کار این قشر به حساب می آید و کشور در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی به سر می برد، بی شک نمونه بارزی از فداکاری و همراهی مردم و مسئولان را رقم زد که ان شالله با استمرار همین همدلی و اعتماد بتوانیم به زودی بیماری منحوس کرونا را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با کرونا

کمک 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با کرونا