مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-13سياسي

داستان شهرداری لواسان پایان ندارد/ شورا از زندان می تواند شهردار را انتخاب کند!


با گذشت سه ماه از بلاتکلیفی شهرداری لواسان در نداشتن شهردار چهارشنبه گذشته تعیین سرپرست برای این شهر 18 هزارنفری رسانه ای شد و حتی از گزینه پیشنهادی برای شهرداری این شهر نیز رونمایی شد.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ سیدمهدی حسینی: شهر لواسان به واسطه موقعیت خاص ژئوپولوتیکش در این سال ها مرکز توجه تهران نشین های مرفه بوده که همین امر سبب رسوخ فسادهایی چون زمین خواری، از بین بردن بردن مراتع طبیعی، زدوبندهای تراکم فروشی و مواردی از این دست در این شهر 18 هزار نفری شده است.

در همین زمینه هشتم بهمن ماه سال گذشته خبر دستگیری شهردار لواسان توسط فرماندار وقت و در کمتر از یک ماه بعد یعنی سوم اسفندماه نیز دستگیری سه عضو شورای شهر از جمله رییس شورا توسط حجت الاسلام لواسانی امام جمعه این شهر رسانه ای شد.

حال با گذشت قریب به سه ماه از بلاتکلیفی شهرداری، سرانجام  احسان خدابنده به عنوان سرپرست موقت شهرداری تعیین شد و سیدعلیرضا برقعی نیز به عنوان شهردار جدید و پیشنهادی برای طی مراحل اداری به فرمانداری پیشنهاد شد.

البته قبل از این انتخاب از آنجایی که با دستگیری سه عضو از پنج عضو شورای شهر، این پارلمان شهری از رسمیت افتاده بود باید اعضای علی البدل برای رسمیت بخشیدن به شورا وارد می شدند که در همین زمینه عباس حصار شورکابی و یوسف شیخی نارانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان شهرداری لواسان پایان ندارد/ شورا از زندان می تواند شهردار را انتخاب کند!

داستان شهرداری لواسان پایان ندارد/ شورا از زندان می تواند شهردار را انتخاب کند!