مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 08:572020-04-13اقتصادي

49 نفر از کارکنان شرکت اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمود ترفع روز دوشنبه در نشست خبری که بصورت مجاری برگزار شد درباره تاخیر در اجرای طرح فاصله گذاری در سازمان اتوبوسرانی گفت: به هیچ عنوان تاخیری وجود نداشته و به محض ابلاغ این مقررات همه موارد اجرا شد و صندلی ها و کف اتوبوس های تندرو همگی علامت گذاری شدند، حتی ایستگاه های خطوط تندرو از شنبه هفته جاری عمدتا علامت گذاری شدند و ناوگان کمکی را برای تحقق این امر به کار گرفتیم.

وی تاکید کرد: از روز شنبه هفته آینده با توجه به این که وضعیت به حالت عادی و قبل از اسفند ماه برمی گردد هر چقدر علامت گذاری ها هم انجام شود رعایت آنها با توجه به تعداد ناوگان و تراکم مسافر شاید امکان پذیر نباشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در خصوص استفاده از اتوبوس های بین شهری در داخل شهر نیز گفت: ناوگان اتوبوس های بین شهری و بهره گیری از آنها در داخل شهر پیشنهادی بود که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و همچنین وزارت راه مطرح شد اما استفاده از این اتوبوس ها در خطوط عادی کار سختی است.

به گفته وی، یکی از مشکلات موجود نصب دستگاه های کارت خوان برای این اتوبوس ها است که امکان نصب این دستگاه ها بر روی این اتوبوس ها فراهم نیست و برای دریافت کرایه نقدی نیز با توجه به تشدید اپیدمی ممنوعیت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 نفر از کارکنان شرکت اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا هستند

49 نفر از کارکنان شرکت اتوبوسرانی تهران به کرونا مبتلا هستند