مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-13سياسي

تحقق 100 درصدی طرح هادی 79 روستای شهرستان ماسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدحسین محمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 21 فروردین ماه 1358 یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب 100 و تأسیس بنیاد مسکن و همچنین فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن جوانان است.

رییس بنیاد مسکن ماسال افزود: امروز این نهاد بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا به ویژه در بخش تأمین مسکن نیازمندان و ارائه خدمت به روستاییان شده است.

وی در ادامه به برخی اقدامات انجام شده در حوزه طرح های هادی در شهرستان ماسال اشاره کرد و گفت: طرح هادی برای 79 روستای بالای 20 خانوار تهیه شده که شاخص شهرستانی در این رابطه 100 درصد است.

محمدی با بیان اینکه برای یکسال اخیر 21 روستا برای بازنگری اقدام و مرحله نقشه برداری به اتمام رسیده است، تصریح کرد: خروج 418 هکتار اراضی زراعی و باغی از طرح هادی روستایی با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان ماسال از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در سال گذشته بوده است.

رییس بنیاد مسکن ماسال با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته در 46 روستای این شهرستان طرح هادی اجرایی شده که شاخص شهرستانی در این راستا 58 درصد است، خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر، طرح هادی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 100 درصدی طرح هادی 79 روستای شهرستان ماسال

تحقق 100 درصدی طرح هادی 79 روستای شهرستان ماسال