مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-13اقتصادي

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه


خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی به کشاورزان و باغداران امکان می دهد در ایام قرنطینه کلیه ملزومات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، - خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی به کشاورزان و باغداران امکان می دهد در ایام قرنطینه کلیه ملزومات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام ایران کشاورزی ، خرید آنلاین بذر، سم ، کود و دیگر ملزومات و ابزار مورد نیاز در کشاورزی یکی از دستاوردهای نوین در بخش کشاورزی ایران به شمار می رود که کشت و کار را برای کشاورزان و باغداران ایرانی تسهیل کرده است.

برنامه ریزی بهتر برای کشاورزی با خرید آنلاین نهاده ها مراجعه حضوری به فروشگاههای عرضه کننده نهادههای کشاورزی، برای کشاورزان که مزارع و باغات آنها اغلب در حاشیه شهرها یا در نواحی روستایی و دور از شهرها قرار دارد، کاری دشوار و دردسرساز است.

خاصه آن که در برخی موارد نهاده یا ابزار مورد نظر آنها در مراجعه حضوری به برخی واحدهای صنفی موجود نیست و برای تهیه آن باید زمان بیشتری صرف کنند.

خرید آنلاین بذر ، سم، کود و ابزار کشاورزی این امکان را برای کشاورزان و باغداران فراهم می کند که نهاده مورد نیاز خود را در زمان مشخصی که از پیش تعیین می کنند، دریافت نمایند و برنامه ریزی بهتری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه

خرید آنلاین بذر، سم، کود و ابزار کشاورزی در دوران قرنطینه