مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-13اجتماعي

ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به افراد بی خانمان در شرایط ویژه کرونایی


معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهرانبه عنوان شهردار شب از چهار منطقه 21، 18، 19، 16 و مکان اسکان کارگری و گرمخانه منطقه18 بازدید کرد و بر ارائه خدمات بیشتر به افراد بی خانمان تأکید داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا گلپایگانی در کسوت شهردار شب پایتخت مسئولیت خود را از ساعت 19 آغاز کرده و با حضور در منطقه 21 از مسیل رودخانه قوری چای بازدید به عمل آورده و به معاون شهرسازی این منطقه در خصوص کنترل وضعیت پروانه های صادره در این محدوده دستورات لازم را صادر کرد.

وی هم چنین در جریان چگونگی ارائه خدمات و نظافت معابر شهری این منطقه قرار گرفته و از نزدیک با کارگران و مدیران این منطقه گفتگو کرده و موارد لازم را یادآور شد.

گلپایگانی با حضور در منطقه 18 به همراه شهردار این منطقه سری هم به مکان اسکان کارگری زده و از نحوه ارائه خدمات به پاکبانان و محل اسکان این افراد بازدید به عمل آورد.

هم چنین شهردار شب با حضور در ناحیه 2 منطقه 18 ضمن بازدید از بخش های مختلف گرمخانه این منطقه؛ بر ارائه خدمات به افراد بی خانمان و رسیدگی به مشکلات این افراد تأکید کرد.

همچنین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران پس از بازدید میدانی از حریم شهرداری منطقه 18 ضمن تأکید بر صیانت از حریم منطقه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در خصوص بررسی مسائل مسیر رودخانه قوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به افراد بی خانمان در شرایط ویژه کرونایی

ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به افراد بی خانمان در شرایط ویژه کرونایی