مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-13سياسي

یک نماینده مجلس: کشور را سه ماه تعطیل و معاش مردم را فراهم کنید


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگر کشور تعطیل نشود بیماری کرونا به صورت مزمن در خواهد آمد، تاکید کرد: ضمن تامین معاش مردم با تعطیلی سه ماه کشور می توان از شر این ویروس خلاص شد.

- عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در پاسخ به اینکه مشخص نیست بحران کرونا چه زمانی از کشور رخت می بندد گفت: پیشنهاد تعطیلی را در مجلس ارائه دادم، مجبور به این کار هستیم و اگر این کار را نکنیم بیماری کرونا در کشور مزمن خواهد شد و عوارض اجتماعی، روانی، سلامت و اقتصادی آن خیلی بیشتر از زمانی خواهد بود که مثل چینی ها در ووهان عمل کرده و کشور را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: چین، در 3 ماه شهر ووهان با 11 میلیون جمعیت را قرنطینه و آذوقه و معیشت آنها را تامین کرد.

ما هم یا باید 2 تا 3 ماه همین کار را انجام دهیم و هزینه های مردم را هم تامین کنیم و یا مثل اکنون کج دار و مریز پیش برویم و روزی 2 هزار نفر به مبتلایان کرونایی کشور اضافه شود.

نماینده مردم شیروان با بیان اینکه از دولتمردان که به نسبت کشورهایی مثل اسپانیا، آمریکا، ایتالیا و حتی انگلستان عالی عمل کرده اند تشکر می کنیم، تاکید کرد: اما با این روش که پیش می بریم، بیماری به شکل مزمن در خواهد آمد و مردم مدام استرس ابتلا به آن را خواهند داشت؛ همه از وسایل نقلیه فرار خواهند کرد و کارها به جای اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: کشور را سه ماه تعطیل و معاش مردم را فراهم کنید

یک نماینده مجلس: کشور را سه ماه تعطیل و معاش مردم را فراهم کنید