مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 09:462020-04-13سياسي

طرح جامع شهر مشهد بعد از 13 سال تکمیل نشده است


احمد نوروزی در نطق نشست علنی روز دوشنبه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: برای عبور از رکود اقتصادی و ایجاد رونق پس از کرونا نیازمند تعیین تکلیف طرح بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با رعایت حقوق مکتسبه قانونی سرمایه گذاران هستیم تا از رکود سرمایه های سنگین انجام شده جلوگیری شود.

وی ادامه داد: طرح های تفصیلی جدید منطقه ثامن پس از پنج سال هنوز آماده نشده و طبق شنیده ها، قرارداد مشاور جدید به دلیل بحران کرونا تعلیق شده است، اگر چه بسیاری از فعالیت ها در جامعه متوقف شده ولی فعالیت مشاورین معماری و شهرسازی که می تواند به صورت دورکاری انجام شود، منعی ندارد.

وی گفت: از استاندار تقاضا داریم برای تسریع در تهیه طرح تفصیلی طرح پیرامون حرم مطهر رضوی که باعث جذب سرمایه و رونق اقتصادی می شود، اقدام شود.

نوروزی با اشاره به تلاش ها و خدمات بی وقفه دولت و کادر پزشکی و درمانی کشور و شهرداری ها در مبارزه با ویروس کرونا افزود: اگر بر تمرکززدایی در نظام اجرایی کشور برخلاف شعارها باوری نیست، دستکم در شرایط بحران به توان اجتماعی، مردمی و قانونی نهادهای برخاسته از آرای مردم احترام گذاشته شود تا همراه مسوولان استانی و شهری با بهره گیری از نظرات جامعه تخصصی بتوانند متناسب با شرایط بحران در هر شهر و استان که متفاوت با جاهای دیگر است تصمیم بگیرند و جان عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر مشهد بعد از 13 سال تکمیل نشده است

طرح جامع شهر مشهد بعد از 13 سال تکمیل نشده است