مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 10:552020-04-13پزشكي

پشتیبانان و بازیگران جنگ بیولوژیک کرونا چه کسانی بودند؟


شبیه سازی رخداد 201 که به نوعی بازی جنگ بیولوژیک آمریکایی ها با یک پاندمی فرضی بود توسط مرکز امنیت سلامت دانشگاه جان هاپکینز حدود 2 ماه پیش از شیوع بیماری انجام شد.

-   پشتیبانان: این شبیه سازی که روی یک کرونا ویروس فرضی انجام گرفت توسط مرکز امنیت سلامت دانشگاه جان هاپکینز  مجمع جهانی اقتصاد  و بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس  پشتیبانی گردید.

مرکز امنیت سلامت دانشگاه جان هاپکینز مرکز امنیت سلامت جان هاپکینز با رویکرد استحکام بخشی به امنیت سلامت و نجات زندگی به بررسی راهبردهای قانونی جدید، پیشرفت های علمی و ابداعات تکنولوژیکی می پردازد.

تحقیقات این مرکز بر پیشرفت سازمان ها، سیستم ها و ابزارهایی متمرکز است که برای پیشگیری و پاسخ به طغیان بیماری ها و دیگر بحران های سلامت عمومی، به کار می روند.

این مرکز همچنین با مطالعات خود سیاست های تدوین شده در این خصوص را ارتقا داده و برای ارائه طیفی از چالش های مختلف آماده می شود.

از جمله این موارد میتوان به افزایش بروز بیماری های عفونی، تداوم خطر پاندمی آنفلوانزا، بلایای طبیعی بزرگ، و پتانسیل مقابله با حوادث بیولوژیکی یا تهدیدات بین المللی اشاره کرد.

این مرکز از سال 2000 الی 2019 شبیه سازی های متعددی را در حوزه بازی جنگ بیولوژیک انجام داده که در این خصوص میتوان به شبیه سازی، زمستان تاریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانان و بازیگران جنگ بیولوژیک کرونا چه کسانی بودند؟

پشتیبانان و بازیگران جنگ بیولوژیک کرونا چه کسانی بودند؟