مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-13حوادث

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و نور


4 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان های تنکابن و نور کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدصادق شاه نظری از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل های این شهرستان توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به کشف محل دپوی چوب توسط متهم شدند، با حضور ماموران در منطقه متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط وی 2 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

*توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور  محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، از کشف 2 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از یک خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد افزود: ماموران با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی خودروی متهم را در حین حمل چوب متوقف کردند و 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و نور

کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و نور