مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:252020-04-13اجتماعي

بیش از 471 هزار نفر از جاذبه های گردشگری مهاباد دیدن کردند


غلامرضا عبده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تعداد گردشگران به ترتیب از بازارچه ها و مراکز تجاری، سد مهاباد، غار آبی سهولان و تالاب بین المللی کانی برازان بازدید کردند.

وی ادامه داد: از کل تعداد بازدیدکنندگان 25 هزار و 818 نفر از این تعداد از جاذبه های تاریخی - فرهنگی، 137 هزار و 353 نفر از جاذبه های تاریخی و 308 هزار و 300 نفر نیز از جاذبه های دست ساز و مراکز تجاری همچون بازارچه های این شهرستان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: پارسال 107 هزار و 449 نفر نیز در این شهرستان شامل مدارس و خانه معلم، هتل ها و مهمان پذیرها اقامت کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد اظهار داشت: سامانه 09629 به صورت شبانه روزی آماده ارایه اطلاعات، پاسخگویی به شکایات و شنیدن پیشنهاد مسافران و گردشگران است.

عبده با اشاره به محمدویت های تردد و کاهش تعداد مسافرات های در پایان سال به علت بیماری کرونا گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی واحدهای پذیرایی از جمله رستوران ‍ها و سفره خانه های سنتی، تالارها و مهمانپذیرها از زمان دستور ستاد مقابله با کرونای این شهرستان ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: در این ایام نظارت بر کار مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی، توریستی و به ویژه مراکز بین راهی همچنین نظارت بر فعالیت مراکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 471 هزار نفر از جاذبه های گردشگری مهاباد دیدن کردند

بیش از 471 هزار نفر از جاذبه های گردشگری مهاباد دیدن کردند