مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:262020-04-13سياسي

665 پرونده برای متخلفین عرصه های منابع طبیعی در همدان تشکیل شد


رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: سال گذشته 665 پرونده برای متخلفین عرصه های منابع طبیعی استان همدان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ علیرضا قاسمی مجاهد گفت: سال گذشته 665 پرونده برای متخلفین عرصه های منابع طبیعی در استان همدان تشکیل شده و با پیگیری های به عمل آمده 740 هکتار از اراضی منابع طبیعی این استان از دست متصرفان و متجاوزان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

قاسمی مجاهد بیان کرد: همچنین سال گذشته برای یک هزار و 322 پرونده دست اندازی به منابع ملی رأی صادر شد که 754 مورد آن اجرایی و مختومه شده و مابقی در دست اجرا است.

رییس اداره حقوقی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان افزود: بیشترین میزان احکام صادره، حبس و جریمه نقدی است اما در مواردی هم احکام جایگزین حبس نظیر کاشت نهال برای متخلفان توسط قاضی های فعال در محاکم قضایی اسدآباد و تویسرکان صادر شد است.

قاسمی مجاهد بیان کرد: بیشترین میزان پرونده های تخلف مربوط به شهرستان کبودرآهنگ و سپس همدان است و علت فراوانی پرونده در کبودرآهنگ وسعت زیاد اراضی زیر پوشش منابع طبیعی در این شهرستان و فعال بودن یگان حفاظت منابع طبیعی این مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

665 پرونده برای متخلفین عرصه های منابع طبیعی در همدان تشکیل شد

665 پرونده برای متخلفین عرصه های منابع طبیعی در همدان تشکیل شد