مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-13دانش

کامل نبودن پوشش اینترنت در یاسوج مشکلاتی را برای کلاس های مجازی ایجاد کرده است


احمد عریان رییس دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کیفیت کلاس های آموزش مجازی دانشگاه گفت: کیفیت کلاس های مجازی نسبت به روز های اول بهتر شده است در این مدت سعی کردیم سرور های دانشگاه را ارتقاع بدیم و از یک سرور به چهار سرور افزایش داشته است، - رییس دانشگاه یاسوج گفت: کیفیت کلاس های مجازی نسبت به روز های اول بهتر شده، اما در استان پوشش اینترنت کامل نیست و مشکلاتی در این زمینه داریم.

احمد عریان رییس دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به کیفیت کلاس های آموزش مجازی دانشگاه گفت: کیفیت کلاس های مجازی نسبت به روز های اول بهتر شده است در این مدت سعی کردیم سرور های دانشگاه را ارتقاع بدیم و از یک سرور به چهار سرور افزایش داشته است، اما در استان پوشش اینترنت کامل نیست و طبیعتا مشکلاتی در این زمینه داریم.

عریان مطرح کرد: در کلاس های آموزش مجازی دانشگاه حدود 90 درصد از دانشجویان شرکت می کنند و 92 درصد کلاس های از طریق مجازی برگزار می شود و تمامی کلاس ها به صورت آنلاین است.

رییس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: متاسفانه بعضی از دانشجویان ما امکانات سخت افزاری مناسبی ندارند و ما سعی می کنیم جزوات را به گونه ای در اختیار آنان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامل نبودن پوشش اینترنت در یاسوج مشکلاتی را برای کلاس های مجازی ایجاد کرده است

کامل نبودن پوشش اینترنت در یاسوج مشکلاتی را برای کلاس های مجازی ایجاد کرده است