مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 12:302020-04-13دانش

کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، - رییس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، کتابخانه دیجیتال Covid-19 در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به منظور دستیابی به آخرین منابع علمی و اخبار لاتین و فارسی مربوط به ویروس کرونا، کتابخانه دیجیتال Covid-19 در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.

رحیمی مطرح کرد: با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر آگاهی از جدید ترین پژوهش های علمی در جهان از طریق دستیابی به پایگاه های معتبر علمی، راه اندازی کتابخانه دیجیتالی با موضوع روز جهان یعنی Covid-19 می تواند جدیدترین پژوهش های انجام گرفته توسط محققان سراسر دنیا را در اختیار محققان قرار دهد.

محمد اسماعیلی طراح کتابخانه دیجیتال Covid-19 گفت: آدرس بیش از 30 سایت معتبرترین ژورنال های علمی جهانی در کنار آخرین اخبار سازمان جهانی بهداشت در مورد ویروس کرونا، همچنین آدرس پایگاه های علمی جهان اسلام، مراکز اسناد علمی و الکترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد

کتابخانه دیجیتال Covid-19 در دانشگاه آزاد شهرکرد راه اندازی شد